Syafeeqa Adreanna & Hafiy Naufal

Tahun 2007 paling merupakan tahun yang paling best bcOz tahun itu aku dapat 2 anak buah sekaligus dan yang paling bestnya aku dapat anak buah lelaki dan perempuan..Yang perempuan namanya Syafeeqa Adreanna Binti Noor Hisham dan yang lelaki plak namanya Hafiy Naufal Binti Hasrul Hisham.Kehadiran 2 anak buah dalam family membuatkan suasana menjadi lebih riang .My mOm sudah pastilah menjadi orang yang paling happy sekali bcOz dapat 2 cucu dalam tahun yang sama .Macam tak caya sekarang ni aku dah jadi mak cik..hehe..seronok betul main2 dengan baby2 yang comel...Sekarang ni 2 orang anak buah aku dah pun berumur setahun lebih..Makin nakal lah budak berdua tu..Macam2 kerenah sampai x terlayan...hehe...Time baby dulu tahu nangis je tp time sekarang dah lari sana sini sampai aku x larat nak kejar diorang...Tapi aku still bersyukur bcOz dapat anak buah yang comel tu...Sekarang ni only syafeeqa je yang duduk dengan my family...Hafiy plak duduk kat KL so susah nak jmpa dia...Kdg2 je dia balik melaka or kitaowng yang akan melawat Hafiy kat KL...Hafiy petah bercakap dan dia dah boleh panggil aku aunty...Bestnya bila dgr dia panggil aunty...Syafeeqa pun dah boleh bercakap sekarang dan dia akan tiru apa yang kita cakap...ErRmMm mcm2 kerenah budak kecil tu...Aku pun seronok je bcOz bila balik hujung minggu dapat main2 dengan anak buah...suka kacau dia sampai dia nangis..hehe...


my life
0 Responses

Post a Comment